Tomorrow is THE day

Då ska vi på konsert. Bloc Party! Ska bli sjukt skoj.



Sen är det ju sportlov nu som ni alla säkert redan vet. Men hur kommer det sig att alla dessa fjortisar sprider sig som råttor i stan bara för att det blir lov? "Kaxiga-mjukisbyxbärnade-översminkande-skrikande-blondiner" (ja alla är av någon konstig anledning blondiner.  PANIK. Helt seriöst, låt mig slippa dom!

På vägen hem idag så stod det en "kaxig-mjukisbyxbärande-översminkad-skrikande-blondin" med hennes kille. Notera att jag satt och lyssnade på musik. Helt plötsligt hör jag något som låter som en äcklegubbe som snyter sig i handen (du förstår vad jag menar va?)  Så vänder jag mig om, äcklad, nä då är det dom två tidigare nämnda (fjortisen+killen) som står och hånglar. GET A ROOM! Allvarligt, det behöver väl inte låta så vidrigt bara för att man hånglar =S
Dagens ungdommar...

Tvättstugan ikväll, yeeej. Aja det finns förhoppningsvis inga störiga fjortisar där iaf.

Kommentarer
Postat av: milla & Angie

vi är intresserade av ditt erbjudande om att styla vår blogg... vi återkomemr med information =P



Synns på torsdag gumman!!

2009-02-24 @ 20:09:39
URL: http://girlsinthecity85.blogspot.com
Postat av: Johanna

Hoppas ni haft det mysigt ikväll!

2009-02-24 @ 23:46:02
URL: http://jojosplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0