Thanx girls!

Haha, mina kära vänner och kollegor är heeelt störda.

Bäst jag gör en lång historia kort så att ni fattar vad jag menar.
I tisdags så skulle vi ha DIF kväll på jobbet. Jag har ju min träningsdag då och den går INTE att rucka på, sorry. Satt i lunchrummet med Sofia och Angelica:

Jag: Åå Micke Dhalberg är ju så sööt.
Sofia: Äh han ser ju ut som en förväxt bebis
Jag: Äh lägg av. Vissa bilder är han iaf söt på =P
Angelica: Jag ska säga det till han att du tycker han är söt. Så ska jag fixa en autograf oxå! "Hej kan du skriva en autograf till min kompis Anneli 10 år?"
Jag: Haha, lägg av det vågar du aldrig!
Angelica: Gör jag visst. Ska vi slå vad?

Och sagt och gjort. När jag kommer till jobbet på onsdagsmorgonen (igår) så sitter det ett lagfoto på whiteboarden där det står "Till Anneli" och så Mickes autograf...
Så kommer Åsa fram ett par timmar senare; VI har en till överaskning!!

Och idag när jag kom tillbaka till jobbet efter en sväng på stan så sitter ett porträttfoto på karln på mitt skåp! Tjejerna är heeeelt störda! Det var Angelica som hade tagit kortet och lämnat på framkallning =D

Haha! Men ni är HELT KLART BÄST! Kram på er! Å tack!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh va jag kan sakna Er "tjejor"

2009-03-08 @ 22:16:59
URL: http://hemmaiosterlo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0